تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۴ آبان ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

ببینید| بوفالوی جنگجو مردانه در مقابل شیرها جنگید

شیرها سعی می‌کنند یک بوفالو را شکار کنند. جنگی چندساعته بین آنها در می گیرد.

ببینید| بوفالوی جنگجو، پیروز جدال چندساعته با شیرها

رویداد ۲۴|حسین فلاحی: یک بوفالو به مدت چند ساعت، بار‌ها مورد حمله شیر‌ها قرار گرفت، اما همچنان جنگید و موفق شد تا نجات پیدا کند.

نیک نل، یک راهنمای حرفه‌ای در منطقه حفاظت شده مالا مالا این نبرد جالب را با دوربین ثبت کرد. نیک داستان و فیلم خود را به اشتراک گذاشت.

«ما صبح را با تعقیب یک پراید شیر شروع کردیم. آن‌ها سه شیر ماده و کاملا گرسنه بودند. شیرها به طور تصادفی با یک گله بوفالو که دارای جثه مناسب و متوسط بودند برخورد کردند. نبرد شروع شد!

پس از ارزیابی دقیق وضعیت، شیر‌ها یک بوفالوی نر را شناسایی کردند که شاید فکر می‌کردند ضعیف‌ترین بین آن‌ها است. شیرها با سرعت تمام وارد عمل شدند و توانستند او را از گله جدا کنند. تاکتیک واضح بود: آن‌ها قصد کشتن آن را نداشتند، زیرا پایین آوردن یک بوفالو نر آسان نیست؛ بنابراین شیرها تصمیم گرفتند قبل از اینکه ضربه نهایی را بزنند بوفالو  را خسته کنند.»

بوفالو بدون جنگ حاضر به تسلیم شدن نبود. او محکم ایستاد و سعی کرد شاخ هایش را به قدری تند بچرخاند تا شیر‌ها را زخمی کند. یکی از شیر‌ها توانست خود را به پشت بوفالو برساند و شروع به گاز گرفتن ستون فقراتش کرد. در حالی که دو شیر دیگر به سمت پا‌های بوفالو هجوم بردند و امیدوار بودند که تاندون هایش را بشکنند و او را فلج کنند.

فریادهای بوفالوی نر باعث شد برادر و خانواده‌اش فوراً وارد عمل شوند. آن‌ها دور هم جمع شدند و به سمت شیر‌ها حمله کردند. با شاخ‌های قدرتمند شیر‌های ماده را برای لحظه‌ای دور کردند.

نیرد ساعت‌ها رفت و برگشت داشت. بوفالوها برای نجات برادرشان به تلاش ادامه می‌دادند و شیر‌های ماده برای لحظه‌ای دور می‌شدند و دوباره برمی‌گشتند. سرانجام این پراید شیر‌ها بود که در مقابل اراده و خواست بوفالو پیروز شدند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما